Konzultáció – ASP Hiba- és Igénybejelentő alkalmazás

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Magyar Államkincstár ASP Hiba- és Igénybejelentő alkalmazás keretében konzultációs részvételre nyújt lehetőséget azon önkormányzatok számára, akinek kérdésük van a rendszer működésével kapcsolatban.

A konzultáció időpontja: 2025. május 21. (szerda) 10:00 - 11:00

Jelentkezési határidő: 2025. május 15. (csütörtök)

A konzultáción való részvételi igényét az alábbi linken jelezheti az ASP Oktatási Portál felületén:
https://www.aspoktatas.hu/course/section.php?id=1130

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a konzultációra való jelentkezés akkor tekinthető érvényesnek, ha a kérdéseiket a jelentkezési felületen rögzítették

(Amennyiben a link nem működik, kérjük másolja be azt a böngésző címsorába. Az üzembiztos megjelenítéshez javasoljuk a Google Chrome vagy a Mozilla Firefox böngésző használatát.)

A konzultációval kapcsolatos további részleteket tartalmazó tájékoztató levél az eAdat rendszer „ASP Központ” elnevezésű területén ASP téma alá került feltöltésre.

Üdvözlettel:
Önkormányzati ASP Alkalmazásokat Támogató Főosztály

Archív hír
Ki