Tisztelt Felhasználók!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Magyar Államkincstár ASP Hiba- és Igénybejelentő alkalmazás keretében konzultációs részvételre nyújt lehetőséget azon önkormányzatok számára, akinek kérdésük van a rendszer működésével kapcsolatban.
A konzultáció időpontja: 2025. május 21. (szerda) 10:00 - 11:00
Jelentkezési határidő: 2025. május 15. (csütörtök)
A konzultáción való részvételi igényét az alábbi linken jelezheti az ASP Oktatási Portál felületén:
https://www.aspoktatas.hu/course/section.php?id=1130
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a konzultációra való jelentkezés akkor tekinthető érvényesnek, ha a kérdéseiket a jelentkezési felületen rögzítették
(Amennyiben a link nem működik, kérjük másolja be azt a böngésző címsorába. Az üzembiztos megjelenítéshez javasoljuk a Google Chrome vagy a Mozilla Firefox böngésző használatát.)
A konzultációval kapcsolatos további részleteket tartalmazó tájékoztató levél az eAdat rendszer „ASP Központ” elnevezésű területén ASP téma alá került feltöltésre.
Üdvözlettel:
Önkormányzati ASP Alkalmazásokat Támogató Főosztály