A Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztési Operatív Program (KÖFOP) keretében 2016. augusztus 15-én megjelent a KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 kódszámú „Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez” című támogatási felhívás, mellyel kapcsolatosan a Belügyminisztérium, a Magyar Államkincstár és Közigazgatási Programok Irányító Hatóság által közösen szervezett tájékoztató rendezvényre kerül sor a 2017. január 1-jei dátummal az ASP rendszerhez csatlakozó önkormányzatok számára sor 8 helyszínen (Budapest, Miskolc, Nyíregyháza, Zalaegerszeg, Pécs, Szeged, Győr, Kaposvár.)
A tájékoztató nap célja, hogy segítséget nyújtson KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 felhívásra támogatási kérelmet benyújtó szervezeteknek a felhívásban és a kapcsolódó mellékletekben bemutatott szakmai, pénzügyi, és adminisztratív feltételek értelmezésében, valamint a támogatási kérelem benyújtásának folyamatával kapcsolatban.
A tájékoztató napon történő részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött, melyhez kapcsolódó link és határidő az érintett önkormányzatoknak megküldött meghívóban található. A rendezvényre Közös Önkormányzati Hivatalonként, illetve Polgármesteri Hivatalonként maximum 2-3 fő részvétele biztosított. A jelentkezések rögzítése érkezési sorrendben történik.