Tájékoztató nap az interfésszel csatlakozó önkormányzatok részére
A Magyar Államkincstár 2018.02.15-én „Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0.)” megnevezésű projekt keretében Információs napot tartott a 43 interfésszel csatlakozó önkormányzat, és az érintett lokális önkormányzati szakrendszereket üzemeltető/ fejlesztő informatikai szállítóknak. A workshop helyszínét a Belügyminisztérium Színházterme biztosította. Az információs nap fő témája az interfészes csatlakoztatás előkészítése, a prototípus bemutatása, illetve az ütemezés ismertetése volt.
Az információs nap programja a következő volt.
10:00-10:15 Megnyitó Beszéd
Csampa Zsolt - önkormányzati koordinációért felelős helyettes államtitkár, Belügyminisztérium
Miszlai József - hálózat irányításért felelős elnökhelyettes
Magyar Államkincstár
10:15-10:25 Krucsó Balázs - projektvezető - Az önkormányzati adattárház interfészes csatlakoztatás előkészítése
Magyar Államkincstár
10:25-10:40 Vikárius Gabriella - adattárház alprojektvezető - Az önkormányzati adattárház interfészes csatlakoztatás előkészítése
Magyar Államkincstár
10:40-10:55 Frunza Zsolt - fejlesztési projektvezető - Az önkormányzati adattárház interfészes csatlakoztatás előkészítése
Magyar Államkincstár
10:55-11:05 Vikárius Gabriella - adattárház alprojektvezető - Az önkormányzati adattárház interfészes csatlakoztatás előkészítése
Magyar Államkincstár
11:05-12:00 Kérdések – Válaszok
A rendezvényen mintegy 150 fő vett részt, és az önkormányzatok visszajelzései alapján a tájékoztatás hasznos és építő jellegű volt.