A Magyar Államkincstár 2018.02.15-én „Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0.)” megnevezésű projekt keretében Információs napot tartott.

Tájékoztató nap az interfésszel csatlakozó önkormányzatok részére

A Magyar Államkincstár 2018.02.15-én Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0.)” megnevezésű projekt keretében Információs napot tartott a 43 interfésszel csatlakozó önkormányzat, és az érintett lokális önkormányzati szakrendszereket üzemeltető/ fejlesztő informatikai szállítóknak. A workshop helyszínét a Belügyminisztérium Színházterme biztosította. Az információs nap fő témája az interfészes csatlakoztatás előkészítése, a prototípus bemutatása, illetve az ütemezés ismertetése volt.

Az információs nap programja a következő volt.

 

10:00-10:15    Megnyitó Beszéd

                        Csampa Zsolt - önkormányzati koordinációért felelős helyettes államtitkár, Belügyminisztérium

 

                        Miszlai József - hálózat irányításért felelős elnökhelyettes

                             Magyar Államkincstár

 

10:15-10:25    Krucsó Balázs - projektvezető - Az önkormányzati adattárház interfészes csatlakoztatás előkészítése

                        Magyar Államkincstár

 

10:25-10:40    Vikárius Gabriella - adattárház alprojektvezető - Az önkormányzati adattárház interfészes csatlakoztatás előkészítése

                        Magyar Államkincstár

 

10:40-10:55    Frunza Zsolt - fejlesztési projektvezető - Az önkormányzati adattárház interfészes csatlakoztatás előkészítése

                        Magyar Államkincstár

 

10:55-11:05    Vikárius Gabriella - adattárház alprojektvezető - Az önkormányzati adattárház interfészes csatlakoztatás előkészítése

                        Magyar Államkincstár

 

11:05-12:00    Kérdések – Válaszok

 

A rendezvényen mintegy 150 fő vett részt, és az önkormányzatok visszajelzései alapján a tájékoztatás hasznos és építő jellegű volt.