Tájékoztató az önkormányzat által használt levelező rendszer ASP Iratkezelő szakrendszerhez történő csatlakoztatásának menetéről

Tisztelt Olvasó !

Tájékoztatjuk, hogy az Alkalmazásközpont oldalán elérhetővé vált az önkormányzat által használt levelező rendszer ASP Iratkezelő szakrendszerhez történő csatlakozáshoz szükséges igénylőlap.

Az Önkormányzat által használt levelező rendszer ASP Iratkezelő szakrendszerhez történő csatlakoztatására irányuló igényüket kérjük az ASP Hiba- és Igénybejelentő (SM) rendszer felületén keresztül bejelenteni szíveskedjenek.

A rendszerhez nem csatlakozhat publikus felhős szolgáltatásként üzemelő mail szerver (gmail.com, freemail.hu stb.).

A bejelentéshez kérjük csatolják az Alkalmazásközpont oldalán elérhető szándéknyilatkozat aláírt szkennelt képét pdf formátumban. A hitelesen aláírt nyilatkozat eredeti példányát papír alapon is szükséges továbbítani a Magyar Államkincstár illetékes megyei Igazgatóságára.

A kérelem elbírálásának eredményéről az SM bejelentésben kapnak tájékoztatást.

Üdvözlettel:

ASP Központ