Elindult a jelentkezés a XXIV. Önkormányzati Költségvetési és Adókonferenciára
Tisztelt Érdeklődő!
A Magyar Államkincstár 2024. november 12-13. között rendezi meg a XXIV. Önkormányzati Költségvetési és Adókonferenciát.
Idén is kiemelt téma az önkormányzati alrendszert érintő aktuális jogszabályváltozások bemutatása. A rendezvény első napi plenáris ülésén a 2025. évi központi költségvetés kiemelt céljai mellett külön hangsúlyt kapnak a helyi önkormányzatok jövő évi költségvetéseinek keretei, a helyi adóztatással kapcsolatos jogszabályváltozások.
Az első napon a plenáris előadások mellett a szakmai szobában munkatársaink várják az érdeklődőket és segítséget nyújtanak az ASP szakrendszerek működésével kapcsolatban.
A második napon az adószakmai fórum keretén belül lehetőséget biztosítunk az aktuális kérdések megvitatására.
Amennyiben a rendezvény felkeltette érdeklődését, úgy az alábbi linken található űrlap kitöltésével van lehetősége online jelentkezni a konferenciára:
(Az online kitöltendő űrlap a Kincstár honlapján a főoldalon, valamint az „Önkormányzatok” menüpontból is elérhető.)
A konferencia helyszíne: Hotel Eger & Park **** 3300 Eger, Szálloda út 1-3.
A XXIV. Önkormányzati Költségvetési és Adókonferenciára a jelentkezés határideje 2024. október 31.
A jelentkezés során felmerülő kérdés esetén a +36 30 798 7880 telefonszámon (hétfőtől csütörtökig 08:00-17:00 óra között, pénteken 08:00-14:00 óra között), valamint az asp@allamkincstar.gov.hu e-mail címen állunk szíves rendelkezésükre.
Sok szeretettel várjuk Önt Egerben!
Üdvözlettel:
Önkormányzati ASP Alkalmazásokat Támogató Főosztály