XXIV. Önkormányzati Költségvetési és Adókonferencia

Elindult a jelentkezés a XXIV. Önkormányzati Költségvetési és Adókonferenciára

Tisztelt Érdeklődő!

A Magyar Államkincstár 2024. november 12-13. között rendezi meg a XXIV. Önkormányzati Költségvetési és Adókonferenciát. 

Idén is kiemelt téma az önkormányzati alrendszert érintő aktuális jogszabályváltozások bemutatása. A rendezvény első napi plenáris ülésén a 2025. évi központi költségvetés kiemelt céljai mellett külön hangsúlyt kapnak a helyi önkormányzatok jövő évi költségvetéseinek keretei, a helyi adóztatással kapcsolatos jogszabályváltozások. 

Az első napon a plenáris előadások mellett a szakmai szobában munkatársaink várják az érdeklődőket és segítséget nyújtanak az ASP szakrendszerek működésével kapcsolatban. 

A második napon az adószakmai fórum keretén belül lehetőséget biztosítunk az aktuális kérdések megvitatására.

Amennyiben a rendezvény felkeltette érdeklődését, úgy az alábbi linken található űrlap kitöltésével van lehetősége online jelentkezni a konferenciára: 

https://www.allamkincstar.gov.hu/oldalak/xxiv.-onkormanyzati-koltsegvetesi-es-adokonferencia-2024/regisztracio

(Az online kitöltendő űrlap a Kincstár honlapján a főoldalon, valamint az „Önkormányzatok” menüpontból is elérhető.)

A konferencia helyszíne:    Hotel Eger & Park **** 3300 Eger, Szálloda út 1-3.

A XXIV. Önkormányzati Költségvetési és Adókonferenciára a jelentkezés határideje 2024. október 31.

A jelentkezés során felmerülő kérdés esetén a +36 30 798 7880 telefonszámon (hétfőtől csütörtökig 08:00-17:00 óra között, pénteken 08:00-14:00 óra között), valamint az asp@allamkincstar.gov.hu e-mail címen állunk szíves rendelkezésükre. 

Sok szeretettel várjuk Önt Egerben!

Üdvözlettel:

Önkormányzati ASP Alkalmazásokat Támogató Főosztály

 

Archív hír
Ki