Tisztelt Felhasználók!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Magyar Államkincstár az Iratkezelő és a Gazdálkodási szakrendszer integrációs kapcsolatának ismertetése érdekében online oktatáson való részvételre nyújtott lehetőséget az önkormányzatok számára 2024. július 23-án, amelynek felvétele elérhető a https://www.aspoktatas.hu oldalon.
(ASP Iratkezelő szakrendszer tananyagokon belül a lap aljára görgetve, Konzultáció 2024/ A 2024. évi konzultációs előadások felvétele/ Iratkezelő és a Gazdálkodási szakrendszer integrációs kapcsolatának ismertetése)
A videó alapján felmerült kérdések egyeztetésére konzultációs lehetőséget hirdetünk.
Az ASP Iratkezelő és a Gazdálkodási szakrendszer integrációs kapcsolata témában felmerült kérdéseket egyeztető konzultáció időpontja: 2024. július 30. (kedd) 9:00-11:00
Kérdéseiket 2024. július 26-ig szíveskedjenek megküldeni az asp@allamkincstar.gov.hu e-mail címre. A levél tárgyaként kérjük, hogy az „ASP Iratkezelő és a Gazdálkodási szakrendszer integrációs kapcsolata” szöveget rögzítsék.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a konzultációra a kérdéseket beküldő felhasználók kapnak meghívót.
Üdvözlettel:
Önkormányzati ASP Alkalmazásokat Támogató Főosztály