Elkészült az ASP önkormányzati csatlakozási kézikönyv bővített változata

Az önkormányzatok ASP központhoz történő csatlakozása beszerzési, igazgatásszervezési, szabályozási, migrációs és oktatási feladatok megvalósítása útján történik. Ezen folyamatok lebonyolítását támogató kézikönyv 1.1 verziója már korábban elérhetővé vált az alkalmazásközpont portálon. A most közzétett 2.0 verzió jelentősen bővült a fenti témakörökben, így tovább konkretizálja a csatlakozó önkormányzatok előtt álló feladatokat – különös tekintettel a KMOP támogatást elnyerő településekre.
A kézikönyvhöz kapcsolódó mellékletek tovább részleteznek egyes témákat, mint pl. a csatlakozás működési rendje, az elektronikus hitelesítés és űrlapkezelés, a migráció, és teljes körűen megadják azokat a dokumentációs kereteket, amelyek alapján a feladat megvalósítása tervezhető, beszerezhető.