Az önkormányzatok ASP központhoz történő csatlakozása beszerzési, igazgatásszervezési, szabályozási, migrációs és oktatási feladatok megvalósítása útján történik. Ezen folyamatok lebonyolítását támogató kézikönyv 1.1 verziója már korábban elérhetővé vált az alkalmazásközpont portálon. A most közzétett 2.0 verzió jelentősen bővült a fenti témakörökben, így tovább konkretizálja a csatlakozó önkormányzatok előtt álló feladatokat – különös tekintettel a KMOP támogatást elnyerő településekre.
A kézikönyvhöz kapcsolódó mellékletek tovább részleteznek egyes témákat, mint pl. a csatlakozás működési rendje, az elektronikus hitelesítés és űrlapkezelés, a migráció, és teljes körűen megadják azokat a dokumentációs kereteket, amelyek alapján a feladat megvalósítása tervezhető, beszerezhető.
Elkészült az ASP önkormányzati csatlakozási kézikönyv bővített változata
Csatolmány(ok):
3.3_beszerzes_segedlet.zip202.47 KB
3.4_igazgatas_segedlet.zip22.62 MB
3.7_ipar_iratmintak_2.0.zip557.94 KB
3.9_teszteles_segedlet.zip390.15 KB